sobota, 20 października 2012

Miało być o Ą-Ę...

Miało być o Ą-Ę, będzie o tym jak się człowiek zmienia, ale najpierw...

To mój 102 post tutaj. Czas poświętować. Więc oto świętuję, tam z lewej, to nie forum, nie umiem obrazka w tekst wstawić :-P

Tyle sobie człowiek myślał różnych rzeczy jako nastoletnia czy dwudziestoparoletnia dziewoja, taki był też Ą-Ę i przekonany o swojej wyższości od "plebsu" i o wszechwiedzy swojej i niezaprzeczalnej mądrości. Tam wcześniej, w czeluściach mojej przeszłości jest wiele takich zapisków:

  • "nie chodzę na dyskoteki, bo jest za głośno" pisałam - chodziłam, chodziłam, ubytku słuchu nie stwierdzono, co się wybawiłam to moje, przestałam chodzić, jak się okazało, że na tą formę rozrywki jestem już widocznie za stara - bawimy się, bawimy, aż tu do kumpeli badany dzień wcześniej dzieciak wywrzeszczał: "dobry wieczór pani psycholog", zjadło nas, a teraz po pierwsze dziecko małe, a po drugie na dancingi czuję się za młoda więc chodzę tylko na wesela ;-P
  • "nie będę tańczyć do głupiej muzyki" myślałam - teraz tańczę do każdej, nie można marnować okazji, wiadomo, że na weselu różnie bywa ;-)
  • "nie będę robić bloga" pisałam ze dwa razy, a myślałam tysiąc - no to robię, oto jestem, jak widać, nawet natchnienie mam od tych paru dni lepsze
  • "nie lubię plebejskich rozrywek" mawiałam - uwielbiam czytać kobiece gazetki, oglądać seriale, zalegać przed telewizorem, grać w gierki komputerowe, robić zakupy, plotkować, czytać kryminały, wytrzepać tyłek na rowerowych wertepach, na wielkĄ damĘ z Wielkiego Świata mi to nie wygląda albowiem w operze się nudziłam, literatury ambitnej nie tykam, ambitnej konwersacji o zupełnie niczym prowadzić nie potrafię, no i dyplomacji jak już pisałam - za grosz nie posiadam.
  • "trzeba dzieci trzymać krótko, żeby były jak w zegareczku" myślałam - teraz wiem, że trzeba trzymać je blisko i w cieple, żeby potem miały siłę by iść dalej;
  • "może i inne matki nie dają rady, ale ja dam, będę Prawdziwą Matką Polką tudzież ChustoMatką SamoŚwiadomą" myślałam jeszcze w ciąży - wymieniać dlaczego nie jestem wieczoru mi nie starczy :D 
Pewnie bym mogła wymieniać i wymieniać dalej, ale mi się odechciało. Zmieniło mi się. Znowu :-P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz