niedziela, 12 stycznia 2014

Piękna zapinka do łańcuszka :)

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Matkę Płaczoliny. Dzięki! Bardzo mi się podoba idea ciągłej zmiany pytań, dzięki czemu nawet jeśli do kogoś to wraca co tydzień to można się nie powtarzać... Fajnie, że ktoś mnie czyta, skoro już tu czasem coś napiszę i w dodatku jestem taką zołzą, która nie czyta innych...
No więc mam odpowiedzieć na 11 pytań, zadać 11 pytań i nominować 11 osób (serio 11? nie przychodzi mi do głowy nawet 1, no dobra przychodzą mi 2, ale jedna właśnie została nominowana, a druga mnie nominowała...). Ale te dwie pierwsze rzeczy zrobię, a co tam, zawsze to jakiś materiał na wpis w czasie, w którym czeka się na możliwość zrobienia z siebie posiłku dla smoka... (lub zamiast...)


1. Jakie najgłupsze pytanie ktoś Ci kiedyś zadał (pytania zadane tutaj się nie liczą!)?
Drażnią mnie trochę te pytania w stylu "gdzie idziesz" i "co jesz" kiedy wyraźnie widać gdzie idę i co jem.
2. Co lubisz robić, żeby się nie narobić?
Szydełkować oglądając TV. Dużo się nie narobię a disajnerski efekt powstaje.
3. Co to jest zdrowy egoizm?
To jest chyba ta cienka linia pomiędzy skrajnym egoizmem a zaniedbywaniem siebie, pewnie jest szersza, tylko ja patrzę na nią pod niewłaściwym kątem...
4. Czego nie może Ci zabraknąć do szczęścia?
Powietrza, wolności, czasu...
5. Gdzie i kiedy masz największe łaskotki?
W powietrzu pomiędzy ręką mojego męża a moim brzuchem po dłuższej sesji normalnego łaskotania.
6. Gdzie jest Nemo?
W zaklętym kręgu natury, znanym z Króla Lwa, a konkretniej pewnie minął dwunastnicę...
7. Jak żyć, żeby nie zwariować?
Po swojemu i dając sobie prawo do bycia sobą nawet jeśli w języku nienawiści będzie to brzmiało jak: leniwa pracoholiczka, zaniedbująco-nadopiekuńcza matka, gospodyni Magda świniom kluski zjadła itd... 
8. Jesteś dla siebie wyrozumiały/a?
Chciałabym :)
9. Jakie swoje słabości kochasz najbardziej?
Słabość do ciasteczek ^.^
10. Do czego nigdy się nie przyznasz przed samą/ym sobą?
Nie wiem, żeby wiedzieć i napisać na blogu to musiałabym się do tego przyznać, prawda?
11. Do czego chcesz dojść? Może być w życiu :-)
Do końca tych pytań! O, udało się :)

A teraz moje.... eee... odezwało się moje psychologiczne zacięcie, więc oto moje własne zdania niedokończone;)

1. Najtrudniejsze w życiu ...
2. Dawno już za mną ...
3. Cieszy mnie bardzo ...
4. Najlepiej umiem ...
5. Kiedy myślę ...
6. Napisałam/em kiedyś ...
7. Często mi się wydaje ...
8. Siebie kocham ...
9. Cenię w życiu ...
10. Wczoraj ...
11. Ciągle ...

Fajne i bez rozwinięcia IMO. Niniejszym więc ogłaszam, że zła karma wynikła z przerwania łańcuszka objawiła się u mnie nierównym upieczeniem pysznych migdałowych kruchych ciasteczek i jeszcze wyciem dziecka po bardzo udanej wizycie w bajkolandzie ze znajomymi, przed którymi miałam ochotę błysnąć jako super matka super dziecka. Zyskałam dodatkowo świetną wymówkę dla kolejnych niepowodzeń :D

Gdyby jednakowoż ktoś miał ochotę dokończyć powyższe zdania będzie mi bardzo przyjemnie. Niekoniecznie w formie jednopostowej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz